2016. április 10., vasárnap

A falu

És elkezdődött...!

Marianna néni azzal az ötlettel állt elő, hogy játékos formában tanuljunk. :D Belementünk. 
Bemutatta A falu projekt ötletét, elmondta hogyan képzelte el. Nekünk tetszett.

Álljanak itt az első írások! Hogyan kezdődött?

Kerti munka a faluban (készítette: a Palotási Általános Iskola 2.-os tanulója)
Marianna néni elmondta miről fog szólni a projekt.
Virtuálisan szavaztunk a polgármester jelöltekre. Jól éreztem magam, már sokat tanultam a falusi életről. (Ramszi, segítő: az anyukája)



Beszélgettünk a tanító nénivel a falu jellemzőiről. A polgármester jelöltekre interneten lehetett szavazni. Jól éreztem magam, izgalmas volt a választás.
Megtanultuk, hogy a falu vezetője a polgármester. (Benke Barnabás, segítő: az apukája)


Az utolsó szavazás Kahoot-tal


Az utolsó összesúgás a szavazat leadása előtt


Először megnéztük a falu netes oldalát. Skype-on is beszélgettünk. A polgármester választás úgy zajlott, hogy először cetliket írtunk és utána szavaztunk. Nagyon izgatottak voltunk. Azt tanultuk, hogy ne duzzogjunk, ha nem mi nyerünk. Jó lenne, ha én lehetnék a főorvos! (Úgyis értek hozzá.)  (Panni)

Én lettem a főorvos! (Úgyis értek hozzá.)

A blogbejegyzést az olvasás füzetbe írjuk.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése